Konkurz na vizuál 2014

Home > Konkurz na vizuál 2014

Festival bollywoodského filmu vyhlašuje konkurz na vytvoření grafického vizuálu 12. ročníku festivalu.

Konkurzu se mohou zúčastnit jak mladí tvůrci, tak zkušení profesionálové.

Zadání:

Cílem je vytvořit grafický vizuál 12. ročníku Festivalu bollywoodského filmu, jehož letoší moto je Metropole a venkov. Vizuál může korespondovat s danou tématikou, ale není to podmínkou. Výsledkem by měly být funkční a hravé propagační materiály festivalu.

Návrhy musí obsahovat:

- logo festivalu (libovolná barva), logo je ke stažení zde
- název festivalu Festival bollywoodského filmu (libovolný font) – musí být výrazný a velký
- podtitul festivalu Metropole a venkov (libovolný font)
- vizuál pro web (ukázka homepage)
- návrhy tištěných materiálů festivalu:
- plakát (formát A1, A2)
- leták (návrh formátu)
- brožura (návrh formátu a přehybů)
- katalog (návrh formátu a přehybů)

Vizuál musí být použitelný pro všechny propagační materiály festivalu (tričko, inzerce, web bannery, videospot … ). Měl by být originální, hravý, snadno zapamatovatelný a výrazný.

Festival:

Festival se koná každoročně v říjnu v kině Světozor a dalších artových kinech. Je komplexní přehlídkou těch nejkvalitnějších a nejpopulárnějších filmů natočených v Indii, mezi něž patří jak komerční bollywoodská a regionální produkce, tak i nekomerční. V programu festivalu jsou hojně zastoupeny i dokumentární filmy a někdy také krátké filmy. Festival kromě filmů nabízí také bohatý doprovodný program orientovaný na Indii – indický jarmark, výzdoba interiéru kina, indická kuchyně atd..

Praktické informace:
- vyhlášení konkurzu: 26. 5. 2014
- návrhy musí být odevzdány nejpozději do 30. 6. 2014
- návrhy posílejte na hanka.nedvedova@bollywood.cz
- lze vytvořit a přihlásit i více návrhů
- kritéria hodnocení: dodržení zadání, originalita návrhu a úroveň výtvarného zpracování, cena
- vítězný návrh bude finančně ohodnocen, výši honoráře navrhne každý účastník konkurzu při zaslání návrhu (cena musí být včetně cen za použité fonty a prvky použité z fotobanky, atd.)
- vítěz konkurzu může své návrhy i finálně zpracovat až k tisku (podmínkou je přistoupení na výši honorárě, která je v tomto případě pevně stanovena)
- návrh vizuálu dodejte ve formátu jpg a v dokumentu word dodejte popis specifikující návrh, cenu a vyjádření, zda máte zájem zpracovat finální materiály.
- festival se koná v říjnu 2014

V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat.

Kontaktní osoba: Hanka Nedvědová Havlíková, hanka.nedvedova@gmail.com, 603 307 762.